BR startovací kabely 400A
Související produkty
- vyrobeno v ČR - odolná plastová hubice s možností odšroubování zajišťuje pohodlné nalévání, vyrobeno z odolného...
Meguiar's nálevka pro 5-galonové kanystry je skvělým pomocníkem při nalévání a ředění produktů ve velkých baleních....
Praktický plastový kanystr 10 l pro převoz a skladování pohonných hmot. Díky svým rozměrům zabere málo místa ve vašem...
Plastový kanystr s kohoutkem 10 l je určen na vodu a jiné pitné tekutiny. Kanystr je opatřen držadlem pro snadné...
Přečerpávací hadice průměr 12 mm délka 180 cm Přečerpávací hadice průměr 12 mm, délka cca 180-190 cm.Jednoduchým...
Přečerpávací pumpa s hadičkou se hodí k vypouštění vody z různých nádrží nebo k přečerpávání paliva.
Detailní popis produktu
Praktický vylepšený model startovacích kabelů vyrobených z odolné mědi s čistotou 99% bez dalších přísad jiných kovů pro napětí 6V, 12V nebo 24V použitelný všude tam, kde je potřeba rychle, bez poškození a bez zbytečné námahy a rizika nastartovat vozidlo s vybitou autobaterií - pro benzínové vozy s objemem válců motoru do 4000 ccm, pro naftové vozy s objemem válců motoru do 3000 ccm (naši technici odzkoušeli startování v praxi). Vybitou autobaterii / akumulátor u vozidla poznáte tak, že při startování se vůbec netočí nebo točí pouze velmi pomalu startér, pohasínají kontrolky na palubní desce, případně se kontrolky vůbec nerozsvítí. Dřívě stačilo vozidlo roztlačit, dnes díky použití rozvodových řemenů a složitosti motorů na tuto možnost rovnou zapomeňte - hrozí totální destrukce motoru vlivem přeskočení rozvodového řemenu - při takovémto pokusu můžou do sebe narazit ventily a písty v motoru. Taková oprava si vyžádá investici v řádech desítek až stovek tisíc korun a znamená kompletní generální opravu motoru spolu s výměnou velmi drahých součástí.
Jak se startují vozidla přes startovací kabely
Zaparkujte vozidla ideálně motorovými prostory / předními částmi proti sobě. Spojovány mohou být pouze autobaterie / akumulátory vozidel se stejným jmenovitým napětím (6V a 6V, 12V a 12V, 24V a 24V). Nejprve propojte červené svorky na kladné póly (+) autobaterií vozidel, poté černé svorky (-). Nastartujte motor vozidla s nabitou autobaterií a držte zvýšené otáčky motoru (cca do 2000 ot/min). Po krátkých intervalech zkoušejte nastartovat motor vozidla s vybitou autobaterií - při neúspěšných pokusech vždy vyčkejte cca 30 sekund a pokusy opakujte. Po úspěšném nastartování odpojte nejprve černé svorky a poté červené. Pokud se ozývá při pokusech o startování pouze cvakání, pravděpodobně používáte moc slabé startovací kabely - zkuste to se silnějším dražším typem startovacích kabelů. Průřez vodičů kabelů je důležitým parametrem, aby kabely zvládly přenést potřebnou energii mezi vozidly. Slabší typy startovacích kabelů se rychle zahřívají a mají vysoký odpor, silnější typy bez problémů převádějí potřebnou energii z vozidla do vozidla.
Skvělý vylepšený model startovacích kabelů se základní délkou 2,5 metru vyrobených ze spletených vláken odolné mědi s...
Špičkový model startovacích kabelů se extrémní délkou 6 metrů vyrobených ze spletených vláken odolné mědi s čistotou...
Kabely pro nouzové startování jsou vhodným doplňkem povinné výbavy každého vozidla. Kabely jsou od sebe barevně...
Kvalitní startovací kabely s měděnými svorkami na akumulátor vozidla. Startovací kabely jsou již vlastně...
Skvělý vylepšený model startovacích kabelů se prodlouženou délkou 4 metry vyrobených ze spletených vláken odolné mědi...
Kabely pro nouzové startování jsou vhodným doplňkem povinné výbavy každého vozidla. Kabely jsou od sebe barevně...
Kabely pro nouzové startování jsou vhodným doplňkem povinné výbavy každého vozidla. Kabely jsou od sebe barevně...
Špičkový model startovacích kabelů se prodlouženou délkou 4 metry vyrobených ze spletených vláken odolné mědi s...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.