BR startovací kabely 300A
Související produkty
Plastový kanystr s kohoutkem 20 l je určen na vodu a jiné pitné tekutiny. Kanystr je opatřen držadlem pro snadné...
Kanystr plastový na PHM 5l Kanystr plastový na PHM 5LJedinečný design pro snadné vylévání a eliminacei kloktání...
Vysoký přepadový okraj zajišťuje ochranu proti stříkání
Přečerpávací pumpa s hadičkou se hodí k vypouštění vody z různých nádrží nebo k přečerpávání paliva.
Víčko kanystru pro pohonné hmoty COMPASS
Meguiar's nálevka pro 5-galonové kanystry je skvělým pomocníkem při nalévání a ředění produktů ve velkých baleních....
Detailní popis produktu
Praktický vylepšený model základních startovacích kabelů vyrobených z odolné mědi s čistotou 99% bez dalších přísad jiných kovů pro napětí 6V, 12V nebo 24V použitelný všude tam, kde je potřeba rychle, bez poškození a bez zbytečné námahy a rizika nastartovat vozidlo s vybitou autobaterií - pro benzínové vozy s objemem válců motoru do 3000 ccm, pro naftové vozy s objemem válců motoru do 2000 ccm (naši technici odzkoušeli startování v praxi). Vybitou autobaterii / akumulátor u vozidla poznáte tak, že při startování se vůbec netočí nebo točí pouze velmi pomalu startér, pohasínají kontrolky na palubní desce, případně se kontrolky vůbec nerozsvítí. Dřívě stačilo vozidlo roztlačit, dnes díky použití rozvodových řemenů a složitosti motorů na tuto možnost rovnou zapomeňte - hrozí totální destrukce motoru vlivem přeskočení rozvodového řemenu - při takovémto pokusu můžou do sebe narazit ventily a písty v motoru. Taková oprava si vyžádá investici v řádech desítek až stovek tisíc korun a znamená kompletní generální opravu motoru spolu s výměnou velmi drahých součástí.
Jak se startují vozidla přes startovací kabely
Zaparkujte vozidla ideálně motorovými prostory / předními částmi proti sobě. Spojovány mohou být pouze autobaterie / akumulátory vozidel se stejným jmenovitým napětím (6V a 6V, 12V a 12V, 24V a 24V). Nejprve propojte červené svorky na kladné póly (+) autobaterií vozidel, poté černé svorky (-). Nastartujte motor vozidla s nabitou autobaterií a držte zvýšené otáčky motoru (cca do 2000 ot/min). Po krátkých intervalech zkoušejte nastartovat motor vozidla s vybitou autobaterií - při neúspěšných pokusech vždy vyčkejte cca 30 sekund a pokusy opakujte. Po úspěšném nastartování odpojte nejprve černé svorky a poté červené. Pokud se ozývá při pokusech o startování pouze cvakání, pravděpodobně používáte moc slabé startovací kabely - zkuste to se silnějším dražším typem startovacích kabelů. Průřez vodičů kabelů je důležitým parametrem, aby kabely zvládly přenést potřebnou energii mezi vozidly. Slabší typy startovacích kabelů se rychle zahřívají a mají vysoký odpor, silnější typy bez problémů převádějí potřebnou energii z vozidla do vozidla.
Kabely pro nouzové startování jsou vhodným doplňkem povinné výbavy každého vozidla. Kabely jsou od sebe barevně...
Skvělý vylepšený model startovacích kabelů se základní délkou 2,5 metru vyrobených ze spletených vláken odolné mědi s...
Kvalitní startovací kabely s měděnými svorkami na akumulátor vozidla. Startovací kabely jsou již vlastně...
Skvělý vylepšený model startovacích kabelů se prodlouženou délkou 4 metry vyrobených ze spletených vláken odolné mědi...
Kabely pro nouzové startování jsou vhodným doplňkem povinné výbavy každého vozidla. Kabely jsou od sebe barevně...
Kabely pro nouzové startování jsou vhodným doplňkem povinné výbavy každého vozidla. Kabely jsou od sebe barevně...
Praktický vylepšený model startovacích kabelů vyrobených z odolné mědi s čistotou 99% bez dalších přísad jiných kovů...
Špičkový model startovacích kabelů se prodlouženou délkou 4 metry vyrobených ze spletených vláken odolné mědi s...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.