RAVENOL ATF DSG / DCT FLUID 4 l

2 189,60 Kč 1 809,59 Kč bez DPH
Skladem - odeslání do 48hod
Můžeme doručit do:
26.11.2024

RAVENOL ATF DSG / DCT FLUID 4 l

olej plne synteticky olej
Typ kontejneru KANYSTR
obsah [litr] 4
technické informace RAVENOL DCT/DSG Getriebe Fluid wurde speziell für Doppelkup-
plungsgetriebe verschiedener Pkw-Hersteller wie VW/Audi,
entwickelt.
Ford, Volvo, Chrysler, Dodge, Mitsubishi und andere

Detailní informace

Detailní popis produktu

RAVENOL DCT/ DSG Fluid je syntetický převodový olej pro dvouspojkovou převodovkou (Dual Clutch Gear).   RAVENOL DCT/ DSG Fluid zaručuje dobrou mazací účinnost i při extrémním zatížení ve vysokých letních  a nízkých zimních teplotách.   RAVENOL DCT/ DSG Fluid  umožňuje prakticky bez prokluzu provoz a tím je minimální ztráta točivého momentu. Zajišťuje nízké opotřebení a dlouhou dobu životnosti převodovky. Snížení spotřeby paliva.

Aplikační poznámka:

RAVENOL DCT/ DSG Fluid byl vyvinut speciálně pro dvouspojkovou převodovkou různých výrobců automobilů jako Volkswagen / Audi, Ford, Volvo, Chrysler, Dodge, Mitsubishi a další. RAVENOL DCT/ DSG Fluid  je také určen pro použití v dvouspojkových převodovkách DQ 250 (02E) a DQ-500 (0BT) podle dílu VW číslo G 052 182 a DL-501 (0B5) podle dílu VW číslo G 052 529 pro S-Tronic VW, Audi, Seat a Škoda doporučeno.   Kvalita klasifikace: Praxe a osvědčení při použití u agregátů s předepsanou náplní:

VW G 052 182 A2, Audi G 052 529 A2 S-Tronic, FORD WSS-M2C936-A, FORD USA XT-11-QDC, FORD WSD-M2C200-D2, FORD 1490763/1490761, Chrysler 68044345 EA, FIAT 9.55550-MZ6 pro TCT (Twin Clutch Transmission) im Alfa Romeo MiTo a Giulietta, Renault EDC (Efficiency Dual Clutch System), Peugeot/Citroёn 9734.S2 pro DCSG (Peugeot 4007, Citroёn C-CROSSER), VOLVO 1161838/ VOLVO 1161839, MITSUBISHI MZ320065, Dia-Queen SSTF-I, BOT 341, BMW DCTF-1, BMW 83220440214, BMW 83222148579, 83222148578, 83222147477   Vlastnosti:

RAVENOL DCT/ DSG Fluid  nabízí:  • Dobré mazací vlastnosti i při nízkých teplotách v zimě 

  • Pevný mazicí film i při extrémním zatížení v létě 
  • Nízké opotřebení 
  • Vynikající viskozitně-teplotní chování 
  • Velmi nízký bod tuhnutí 
  • Nízká pěnivost, a to i v těžkých podmínkách 
  • Rozsáhlá ochrana proti opotřebení, korozi a pěnění 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: