Meguiar's Soft Buff Rotary Soft Backing Plate 6" / 150 mm - měkký unašeč na rotační leštičku

1 290 Kč 1 066,12 Kč bez DPH
Skladem - odeslání do 48hod
Můžeme doručit do:
25.11.2024

Nový systém unašečů Meguiar's výrazně zjednodušuje a zefektivňuje strojní leštění. Zároveň Vám usnadní výběr správného unašeče pro konkrétní kotouče.

Unašeč WRSBP je určen pro použití s rotačními leštičkami s průměrem závitu 5/8" (M14). Slouží pro uchycení nových pěnových kotoučů Meguiar's Soft Buff o průměru 7" (WRFC7, WRFP7 a WRFF7) a vlněného kotouče o průměru 7" (WRWHC7) a 8" (WRWC8).

Tento unašeč zajišťuje nižší agresivitu leštění a pomáhá dosahovat lepšího finiše s nižší tvorbou hologramů

Detailní informace

Detailní popis produktu

Nové unašeče Meguiar's speciálně určené pro rotační leštičky jsou kompletně přepracovány, aby Vám poskytly ty nejlepší výsledky při leštění i broušení karoserie.

Speciální suchý zip Velcro, kterým se k unašečům uchycují lešticí a brusné kotouče, byl vyvinut s důrazem na maximální efektivitu leštění a broušení. Tento jedinečný systém zabraňuje nechtěným ztrátám lešticí síly. Běžné suché zipy mohou vlivem rotace a kolmého tlaku na unašeč způsobovat vůle ve spojení mezi unašečem a kotoučem a tím ztrátu lešticí síly generované leštičkou. Výsledkem je omezená schopnost korekce a leštění laku.

Systém Velcro svou unikátní konstrukcí zajišťuje pevnost spojení mezi unašečem a kotoučem a zvyšuje tak účinnost strojního leštění a broušení. Díky suchému zipu Velcro nevznikají nežádoucí vůle a maximální množství lešticí síly tak přechází z leštičky na povrch laku. Proto tento suchý zip používá společnost Meguiar's na všech svých kotoučích a unašečích.


Unašeče dokáží ovlivnit výsledek renovace laku stejně, jako použítá strojní leštička, kotouč, lešticí pasta či samotná technika aplikace. V případě, že používáte nekvalitní unašeč, nebo unašeč s nevhodným suchým zipem, může být výsledek Vaší práce negativně ovlivněn. Použití kotoučů či unašečů s běžným suchým zipem je sice technicky možné, ale z důvodů výše popsaných doporučujeme našim zákazníkům používat vždy pouze špičkové kotouče a unašeče Meguiar's, které Vám zajistí ty nejlepší možné výsledky při korekci, leštění i voskování laku.


Výhody unašečů Meguiar's Soft Buff oproti starším verzím unašečů Meguiar's:

  • Vyšší výkon - Kompletně přepracovaný unašeč poskytuje vylepšený přenos lešticí síly z leštičky na povrch laku.
  • Vyšší odolnost - Nové jádro zvyšuje pevnost a odolnost unašeče.
  • Okraj z tuhé gumy - Zajišťuje precizní práci v obtížně dostupných místech, ale nevytváří ostrou hranu, kterou by bylo možno poškodit lak.
  • Speciální suchý zip Velcro - Zefektivňuje leštění i broušení laku díky jedinečnému designu vláken.


Technické parametry:

  • Průměr uchycení: 5/8" (M14)
  • Průměr unašeče: 6,1" / 155 mm
  • Určeno pro: rotační leštičky s odpovídajícím průměrem uchycení
  • Pro použití s kotouči: WRFC7, WRFP7, WRFF7, WRWC8 a WRWHC7

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

logo meg

Meguiar's - luxusní americká autokosmetika, již od roku 1901!

Společnost Meguiar's a její prvotřídní výrobky píší svou historii již od roku 1901. Když Henry Ford založil svou továrnu, Meguiar's za sebou měl již dva úspěšné roky. A když byl před druhou světovou válkou představen legendární Volkswagen Brouk, blížil se Meguiar's pomalu, ale jistě již ke svému čtvrtému křížku.

Odborníci v laboratořích Meguiar's tak spolu s vývojem automobilismu, a materiálů v něm používaných, prošli celou dlouhou cestu až do 21. století a vždy dokázali skvěle reagovat na nejmodernější technologie a trendy. Díky svému vysokému nasazení, odbornosti a nadšení nám už 117 let připravují ty nejkvalitnější výrobky, jaké můžeme k péči o svůj vůz zvolit. Důkazem toho je, že Meguiar's je absolutní jedničkou na americkém trhu s autokosmetikou!

To je také jeden z důvodů, proč autokosmetiku Meguiar's používají automobiloví nadšenci po celém světě, ať už mají malé městské vozítko, naleštěný americký bourák, či žíznivý italský supersport.