FOLIATEC DVOUSLOŽKOVÁ BARVA NA BRZDOVÉ TŘMENY MĚDĚNÁ (SADA K APLIKACI)
Detailní popis produktu
Každá sada na brzdové třmeny FOLIATEC obsahuje:
- čistič/odmašťovač ve spreji 400 ml
- barvu na třmeny 150 g
- tvrdidlo 50 g
Sada navíc obsahuje následující montážní příslušenství:
- dřevěnou špachtli na míchání barvy
- štětec pro nanášení barvy
- drátěný kartáč pro očištění brzdičů/bubnů
- sadu gumových rukavic
Zjednodušený návod k aplikaci (kompletní návod je přiložen u barvy):
- lakování provádějte při teplotách mezi 15-25°C
- v žádném případě nepoužívejte barvu na akční plochu brzdového kotouče nebo brzdového obložení
1. Demontujte kolo
2. Očistěte brzdový třmen/buben pomocí drátěného kartáče a čističe brzd
3. Zakryjte okolí brzdového třmenu/bubnu vhodnou maskovací páskou
4. Pomocí červeného přípravku umístěného ve víčku zatlačte dovnitř jehlu na spodní straně nádobky. Tím dojde uvnitř nádoby ke spojení obou složek
5. Namíchejte potřebné množství barvy a tužidla v poměru 3:1
6. Natřete brzdový třmen/buben
7. Po nastříkání nechte barvu dostatečně zaschnout (cca 2 hodiny), poté nasaďte zpět kolo
8. Vozidlo je schopné běžného provozu po 24 hodinách od nalakování
Nejčastější otázky a odpovědi:
Kolik brzdičů dokážu nalakovat pomocí jedné sady na brzdy FOLIATEC?
- Pomocí každé sady na brzdy FOLIATEC nalakujete 4 ks brzdových třmenů, případně 2 ks brzdových třmenů a 2 ks brzdových bubnů
Jaká je vhodná příprava brzdiče před lakováním?
- Před lakováním z brzdiče pomocí drátěného kotouče odstraňte nečistoty a rez a poté brzdič odmastěte pomocí čističe na brzdy.
Jak dlouho nalakovaný povrch schne?
- Po přibližně 2 hodinách schnutí je barva dostatečně tuhá pro nasazení kola zpět na vozidlo. Vůz je možné běžně používat již po 24hodinách schnutí. Cca po pěti dnech je barva na brzdiči 100% vytvrdlá.
Je možné již nalakované brzdiče znovu přelakovat?
- Samozřejmě. Barvu můžete kdykoliv obnovit nebo změnit. Pro nejlepší možnou přilnavost doporučujeme odstranit původní nátěr.
Jak odolná je barva v běžném provozu?
- Barva na brzdy FOLIATEC odolává v běžném provozu obvyklému mechanickému, chemickému i teplotnímu namáhání.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.