Startovací kabely - izolované kleště 200AMP, 3.0MM², 2.5M
Související produkty

Elegantní rozdvojka s naklápěcím kloubem pro nastavení optimálního úhlu do zásuvky zapalovače 12V DC umožňuje...

Rozdvojka 12/24V + 2x USB 2100mA Adaptér, rozdvojka pro 12V či 24V zásuvky automobilového zapalovače....

Praktická rozdvojka do zásuvky zapalovače 12V nebo 24V DC umožňuje připojení více elektrických spotřebičů - nabíječek...

Praktická redukce do zásuvky zapalovače 12V s rozšířením o jeden USB port pro přímé připojení mobilních telefonů a...

Zásuvka zapalovače 12V pro připojení spotřebičů k el.napětí
Detailní popis produktu
Špičkový model startovacích kabelů s délkou 2,5 metrů vyrobených ze spletených vláken odolné mědi s čistotou 99% a průřezu vodičů 3mm2 bez dalších přísad jiných kovů pro napětí 6V, 12V nebo 24V použitelný všude tam, kde je potřeba rychle, bez poškození a bez zbytečné námahy a rizika nastartovat vozidlo s vybitou autobaterií. Délka startovacích kabelů 2,5 metrů umožňuje bezproblémové připojení i u vozidel, kde je autobaterie skrytá např. v podlaze nebo v zavazadlovém prostoru, kabely natáhnete do garáže, pokud s vozidlem nelze vyjet apod. Vybitou autobaterii / akumulátor u vozidla poznáte tak, že při startování se vůbec netočí nebo točí pouze velmi pomalu startér, pohasínají kontrolky na palubní desce, případně se kontrolky vůbec nerozsvítí. Dřívě stačilo vozidlo roztlačit, dnes díky použití rozvodových řemenů a složitosti motorů na tuto možnost rovnou zapomeňte - hrozí totální destrukce motoru vlivem přeskočení rozvodového řemenu - při takovémto pokusu můžou do sebe narazit ventily a písty v motoru. Taková oprava si vyžádá investici v řádech desítek až stovek tisíc korun a znamená kompletní generální opravu motoru spolu s výměnou velmi drahých součástí.
Jak se startují vozidla přes startovací kabely
Zaparkujte vozidla ideálně motorovými prostory / předními částmi proti sobě. Spojovány mohou být pouze autobaterie / akumulátory vozidel se stejným jmenovitým napětím (6V a 6V, 12V a 12V, 24V a 24V). Nejprve propojte červené svorky na kladné póly (+) autobaterií vozidel, poté černé svorky (-). Nastartujte motor vozidla s nabitou autobaterií a držte zvýšené otáčky motoru (cca do 2000 ot/min). Po krátkých intervalech zkoušejte nastartovat motor vozidla s vybitou autobaterií - při neúspěšných pokusech vždy vyčkejte cca 30 sekund a pokusy opakujte. Po úspěšném nastartování odpojte nejprve černé svorky a poté červené. Pokud se ozývá při pokusech o startování pouze cvakání, pravděpodobně používáte moc slabé startovací kabely - zkuste to se silnějším dražším typem startovacích kabelů. Průřez vodičů kabelů je důležitým parametrem, aby kabely zvládly přenést potřebnou energii mezi vozidly. Slabší typy startovacích kabelů se rychle zahřívají a mají vysoký odpor, silnější typy bez problémů převádějí potřebnou energii z vozidla do vozidla.

Ve srovnání se standardními autožárovkami ALLSEASON a ALLSEASON SUPER dodávají až o 30 % více světla a zlepšují...

Bjorn 12V 70Ah 580A BA0700 Bjorn 12V Výrobcem autobaterii Bjorn je švédská renomovaná firma. Autobaterie Bjorn...

Sněhové řetězy SUV-VAN vel. 265 sada 2 kusy čtyřhranné články 27 x 16 mm síla článku 4,5 mm...

Elektronický tester pro kontrolu nabití a životnosti baterie a posouzení startovacího systému. Pro testování...

Špičkový model startovacích kabelů se extrémní délkou 6 metrů vyrobených ze spletených vláken odolné mědi s čistotou...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.