Startovací kabely 600Amp 6m 6mm2 izolované
Související produkty
Odolná zásuvka zapalovače 6V / 12V / 24V DC určená pro vestavbu do středového panelu, tunelu mezi sedadly, do...
Praktická rozdvojka s krouceným pružným kabelem do zásuvky zapalovače 12V DC umožňuje připojení více elektrických...
Univerzální zástrčka pro připojení spotřebičů do standardní zásuvky zapalovače automobilu 12V
Praktická rozdvojka do zásuvky zapalovače 12V nebo 24V DC umožňuje připojení více elektrických spotřebičů - nabíječek...
Praktická rozdvojka do zásuvky zapalovače 12V nebo 24V DC umožňuje připojení více elektrických spotřebičů - nabíječek...
Praktická zásuvka zapalovače pro elektrické spotřebiče 6V / 12V / 24V určená k připojení pomocí vestavěných svorek a...
Detailní popis produktu
Špičkový model startovacích kabelů se extrémní délkou 6 metrů vyrobených ze spletených vláken odolné mědi s čistotou 99% a průřezu vodičů 6mm2 bez dalších přísad jiných kovů pro napětí 6V, 12V nebo 24V použitelný všude tam, kde je potřeba rychle, bez poškození a bez zbytečné námahy a rizika nastartovat vozidlo s vybitou autobaterií - pro benzínové vozy s objemem válců motoru do 5000 ccm, pro naftové vozy s objemem válců motoru do 4000 ccm (naši technici odzkoušeli startování v praxi). Délka startovacích kabelů 6 metrů umožňuje bezproblémové připojení i u vozdel, kdeje autobaterie skrytá např. v podlaze nebo v zavazadlovém prostoru, kabely natáhnete do garáže, pokud s vozidlem nelze vyjet apod. Vybitou autobaterii / akumulátor u vozidla poznáte tak, že při startování se vůbec netočí nebo točí pouze velmi pomalu startér, pohasínají kontrolky na palubní desce, případně se kontrolky vůbec nerozsvítí. Dřívě stačilo vozidlo roztlačit, dnes díky použití rozvodových řemenů a složitosti motorů na tuto možnost rovnou zapomeňte - hrozí totální destrukce motoru vlivem přeskočení rozvodového řemenu - při takovémto pokusu můžou do sebe narazit ventily a písty v motoru. Taková oprava si vyžádá investici v řádech desítek až stovek tisíc korun a znamená kompletní generální opravu motoru spolu s výměnou velmi drahých součástí.
Jak se startují vozidla přes startovací kabely
Zaparkujte vozidla ideálně motorovými prostory / předními částmi proti sobě. Spojovány mohou být pouze autobaterie / akumulátory vozidel se stejným jmenovitým napětím (6V a 6V, 12V a 12V, 24V a 24V). Nejprve propojte červené svorky na kladné póly (+) autobaterií vozidel, poté černé svorky (-). Nastartujte motor vozidla s nabitou autobaterií a držte zvýšené otáčky motoru (cca do 2000 ot/min). Po krátkých intervalech zkoušejte nastartovat motor vozidla s vybitou autobaterií - při neúspěšných pokusech vždy vyčkejte cca 30 sekund a pokusy opakujte. Po úspěšném nastartování odpojte nejprve černé svorky a poté červené. Pokud se ozývá při pokusech o startování pouze cvakání, pravděpodobně používáte moc slabé startovací kabely - zkuste to se silnějším dražším typem startovacích kabelů. Průřez vodičů kabelů je důležitým parametrem, aby kabely zvládly přenést potřebnou energii mezi vozidly. Slabší typy startovacích kabelů se rychle zahřívají a mají vysoký odpor, silnější typy bez problémů převádějí potřebnou energii z vozidla do vozidla.
Objevte TRUCKSTAR PRO - nejjasnější halogenové a signální žárovky od společnosti OSRAM s vynikajícím poměrem cena /...
Textilní sněhové řetězy SPARCO vel. L INFORMACE O PRODUKTU 100% textilní sněhové řetězy jsou skvělou...
Konev plast na kapaliny, materiál plast, barva černá, obsah 8,5l. Dvě ergonomické rukojeti, průměr plnícího hrdla...
Textilní sněhové řetězy SPARCO vel. M INFORMACE O PRODUKTU 100% textilní sněhové řetězy jsou skvělou...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.