Startovací kabely 600Amp 4m 6mm2 izolované

439 Kč 362,81 Kč bez DPH
Skladem
Můžeme doručit do:
22.11.2024
Špičkový model startovacích kabelů se extrémní délkou 6 metrů vyrobených ze spletených vláken odolné mědi s čistotou 99% a průřezu vodičů 6mm2 bez dalších přísad jiných kovů pro napětí 6V, 12V nebo 24V použitelný všude tam, kde je potřeba rychle, bez poškození a bez zbytečné námahy a rizika nastarto

Detailní informace

Detailní popis produktu

Špičkový model startovacích kabelů se extrémní délkou 6 metrů vyrobených ze spletených vláken odolné mědi s čistotou 99% a průřezu vodičů 6mm2 bez dalších přísad jiných kovů pro napětí 6V, 12V nebo 24V použitelný všude tam, kde je potřeba rychle, bez poškození a bez zbytečné námahy a rizika nastartovat vozidlo s vybitou autobaterií - pro benzínové vozy s objemem válců motoru do 5000 ccm, pro naftové vozy s objemem válců motoru do 4000 ccm (naši technici odzkoušeli startování v praxi). Délka startovacích kabelů 6 metrů umožňuje bezproblémové připojení i u vozdel, kdeje autobaterie skrytá např. v podlaze nebo v zavazadlovém prostoru, kabely natáhnete do garáže, pokud s vozidlem nelze vyjet apod. Vybitou autobaterii / akumulátor u vozidla poznáte tak, že při startování se vůbec netočí nebo točí pouze velmi pomalu startér, pohasínají kontrolky na palubní desce, případně se kontrolky vůbec nerozsvítí. Dřívě stačilo vozidlo roztlačit, dnes díky použití rozvodových řemenů a složitosti motorů na tuto možnost rovnou zapomeňte - hrozí totální destrukce motoru vlivem přeskočení rozvodového řemenu - při takovémto pokusu můžou do sebe narazit ventily a písty v motoru. Taková oprava si vyžádá investici v řádech desítek až stovek tisíc korun a znamená kompletní generální opravu motoru spolu s výměnou velmi drahých součástí.

Jak se startují vozidla přes startovací kabely

Zaparkujte vozidla ideálně motorovými prostory / předními částmi proti sobě. Spojovány mohou být pouze autobaterie / akumulátory vozidel se stejným jmenovitým napětím (6V a 6V, 12V a 12V, 24V a 24V). Nejprve propojte červené svorky na kladné póly (+) autobaterií vozidel, poté černé svorky (-). Nastartujte motor vozidla s nabitou autobaterií a držte zvýšené otáčky motoru (cca do 2000 ot/min). Po krátkých intervalech zkoušejte nastartovat motor vozidla s vybitou autobaterií - při neúspěšných pokusech vždy vyčkejte cca 30 sekund a pokusy opakujte. Po úspěšném nastartování odpojte nejprve černé svorky a poté červené. Pokud se ozývá při pokusech o startování pouze cvakání, pravděpodobně používáte moc slabé startovací kabely - zkuste to se silnějším dražším typem startovacích kabelů. Průřez vodičů kabelů je důležitým parametrem, aby kabely zvládly přenést potřebnou energii mezi vozidly. Slabší typy startovacích kabelů se rychle zahřívají a mají vysoký odpor, silnější typy bez problémů převádějí potřebnou energii z vozidla do vozidla.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: